luni, 10 octombrie 2011

Steve Jobs – un Superman contemporan


Din punctul tuturor de vedere (si al meu de altfel) Steve Jobs a fost un geniu. Este foarte trist ca a trebuit sa moara tocmai el avand in vedere ca exista vreo 3-4 miliarde de idioti nefolositori pe Pamant care traiesc mult si bine. Sincer sa fiu eu n-am folosit niciodata un produs Apple Inc. si nu sunt fan al acestei firme, poate doar datorita lipsei de experienta si ignorantei mele. Mie mi se pare totusi genial ce a facut omu’ asta in viata lui.

Steve Jobs a fost un geniu si este o persoana de referinta in istoria contemporana datorita faptului ca a reusit sa transforme o sigla in bani grei. Este clar pentru toata lumea, sper, ca odata ce se aplica pe un obiect (orice ar fi el) sigla cu marul muscat pretul obiectului se dubleaza, cel putin. Asta e cum ar spune romanii sa faci din cacat bici si apoi sa-l mai faci si sa pocneasca sau the American dream with a twist. Ce a facut Jobs poate fi comparat ce a facut Bill Gates, adica vreo cateva carute de bani de pe urma unui program de cacat care merge prost si pica regulat.

Inca un lucru care mie mi-a placut la Jobs e pasiunea pe care a pus-o in viata lui si faptul ca a facut ce i-a placut si i-a placut ce a facut, mereu. De la faptul ca a renuntat la facultate deoarece considera ca anumite cursuri impuse erau mizerii, dar a ramas in campus (cu mari greutati) pentru a merge ilegal la cursurile care i se pareau interesante. De la modul cum a creat Apple Computer Company, a fost concediat, a infiintat NeXT si Pixar, a ajuns iar la Apple si cum si-a trait viata in general.

Mai jos e un filmulet in care isi prezinta pe scurt toata viata in cadrul unei ceremonii la Stanford:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu